Garantijas nosacījumi

  1. Visām tavagaisma.lv iegādātajām precēm ir ražotāja garantija.
  2. Ražotāja noteiktais garantijas termiņš precēm ir atšķirīgs, tas var būt no diviem līdz pieciem gadiem.
  3. Informācija par ražotāja garantijas termiņu konkrētajai precei ir atrodama preces iepakojumā vai ir iespējams to noskaidrot, sazinoties ar tavagaisma.lv klientu konsultantu.
  4. Gadījumos, kad ražotājs kādai precei būs noteicis garantijas termiņu, kas īsāks par diviem gadiem, patērētājam ir tiesības divu gadu laikā no pirkuma brīža iesniegt prasību par preces neatbilstību līguma noteikumiem.
  5. Pretenzijas pieteikšanas tiesības ir spēkā, ja prece tika izmantota tikai tai paredzētajos apstākļos.
  6. Juridiskām personām, kas nav Patērētājs, tiek nodrošināts tikai Ražotāja noteiktais garantijas termiņš.

Informējam, ka ražotāja garantijas nosacījumi ir spēkā, ja pircējs var uzrādīt:

  1. pirkumu apliecinošu dokumentu (čeks, pavadzīme, rēķins);
  2. ražotāja vai izplatītāja garantijas karti (gadījumā, ja ražotājs vai izplatītājs tādu ir ietvēris preces komplektācijā).
  3. Informāciju par sertificētajiem ražotāja servisa centriem var atrast ražotāja vai izplatītāja garantijas kartē, zvanot ražotāja pārstāvniecībai vai uz preces iepakojuma norādītajam izplatītājam, vai arī zvanot pa tālruni 27117849, vai rakstot uz e-pastu: info@tavagaisma.lv

Ražotāja garantijas nosacījumi nav spēkā pret bojājumiem, kas radušies pircēja vai lietotāja vainas dēļ, un tie ir:

  1. Precei ir iepakojuma bojājumi;
  2. Prece nav lietota tai paredzētajām vajadzībām un nav ekspluatēta tā, kā tas ir norādīts preces lietošanas instrukcijā;
  3. Saskrāpētas, salauztas konstrukcijas, saplaisājis stikls, uzliets ūdens tam neparedzētajās vietās, ar nepareiziem līdzekļiem kopta prece, ja precē ir atrasti nepiederoši priekšmeti, ir pieļautas pašdarbības pēdas, kas liecina par nepareizu preces ekspluatāciju;
  4. Ja bojājums radies barojošā sprieguma, kabeļu tīklu neatbilstības ražotāja noteiktajiem standartiem dēļ, kā arī citu sadzīves un ārējo faktoru dēļ, piemēram, kvēpu, dūmu, putekļu, mitruma, triecienu, skrāpējumu dēļ;
  5. Ja izstrādājumā redzamas nekvalificēta remonta pēdas;
  6. Dabiska elementu nolietojuma gadījumos;
  7. Ja precei ir izmantoti nestandarta barošanas bloki, piederumi un rezerves daļas, ko ražotājs nav sertificējis lietošanai ar noteikto preci, un ja tas ir izraisījis šīs preces bojājumus;
  8. Papildu aprīkojumam garantija netiek piemērota - savienojošiem kabeļiem, skrūvēm un citam aprīkojumam;
  9. Ja preci pircējs ir izmantojis ražošanas vai profesionāliem mērķiem (gadījumā, ja konkrētā prece nav paredzēta šādiem nolūkiem);
  10. Garantija nedarbojas, ja radušies bojājumi nepareizas preces transportēšanas rezultātā.

Gadījumā, ja prece ir sabojājusies, pircējam ir šādas iespējas:

  1. Doties pie ražotāja izplatītāja (līdzi ņemot pirkumu apliecinošu dokumentu un garantijas talonu);
  2. Zvanīt pa tālruni 27117849 vai rakstīt e-pastu uz info@tavagaisma.lv, kur pircēju uzklausīs tavagaisma.lv konsultants un ieteiks labāko risinājumu.

Sūdzību un ārpustiesas strīdu izskatīšanas kārtība

Sūdzību par preču pieejamību vai kvalitāti lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz elektroniskā pasta adresi info@tavagaisma.lv. Sūdzība tiks izskatīta 15 darba dienu laikā no sūdzības saņemšanas dienas, atbildi nosūtot uz sūdzībā norādīto saziņas adresi.

Ja sūdzība tiks atzīta par nepamatotu un Jūs sūdzības atzīšanai par nepamatotu nepiekritīsiet, Jums ir tiesības izmantot normatīvajos aktos noteiktās alternatīvo strīdu risināšanas iespējas, iesniedzot preces pārdevējam rakstveida iesniegumu par ārpustiesas strīda risināšanu, norādot:

  • vārdu, uzvārdu, kontaktinformāciju;
  • iesnieguma iesniegšanas datumu;
  • strīda būtību, prasījumus un to pamatojumu.

Informācija par ārpustiesas strīdu risināšanas iespējām un ārpustiesas strīdu risinātājiem:

Atgādinām, ka patērētājiem 24 mēnešu laikā no preces piegādes dienas ir tiesības pieteikt prasījumu par līguma noteikumiem neatbilstošu preci.